Informacja o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Szanowni Państwo,
informujemy, że od dnia 6 września 2021 roku wchodzi w życie art. 5 ust. 2 ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) zgodnie, z którym:„W przypadku, gdy podmiot inny niż podmiot publiczny realizuje, na podstawie umowy zawartej z podmiotem publicznym, zadanie finansowane z udziałem środków publicznych, jest obowiązany do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie określonym w tej umowie.”
Oznacza to, że wszystkie działania realizowane ze środków publicznych, zlecane podmiotom innym niż podmioty publiczne, powinny być realizowane z uwzględnieniem warunków dostępności, a warunki powinny być określone w umowach, biorąc pod uwagę zakres danego zadania lub zamówienia.

Zachęcamy Państwa do zapoznania z zapisami w/w ustawy.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 

ul. Przedborska 39/41
97-500 Radomsko

telefon/fax: 44 715-07-95 lub 44 715-02-00
kom. 514 717 195
e-mail: biuro@pcprradomsko.pl

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 

ul. Piastowska 21
97-500 Radomsko

telefon/fax:  Piecza Zastępcza 44 
683-20-06

Powiatowy Zespół do spraw Orzekania o Niepełnosprawności 

ul. Piastowska 21
97-500 Radomsko

Telefon/fax: 44 683-82-33
e-mail: pzoon@pcprradomsko.pl

© PCPR Radomsko 2024. Wszelkie prawa zastrzeżone